SEVDANUR46 normal zamanda da canımız hep bir şeyler çekmiyor mu bu aşerme olayı bana çok saçma geliyor ee hamile değilken de canımız her şeyi çekiyor hamileyiz diye olmayan bulamadığımız bir şeyi illa yememiz mi gerekiyor 🙈 mesela benim suyum fazla çıktı doktorum kesin bir dille tatlıyı ve hamur işini yasakladı canım helva istiyor deli gibi ama yemiyorum 😑 burda her gün aksam menüsü paylaşılıyor ee o zaman onları da mı herkesin canı çekiyor çok abartmaya gerek yok canımız bir şey çekerse avcunuzu yalayın yemiş gibi olursunuz büyüklerimiz öyle der hep 😅