Herkesin belirtisi çok farklı oluyor ya. Ben hastayım diye yataklara düştüm covid mi oldum dedim. Tüm kemiklerim sızlıyordu yataktan çıkamıyordum gece titremeler sayıklamalar. Yurtdisinda oldugum icin doktora da gidemedim 1 hafta yattım ilaç falan aldım bide. İştahım yoktu tüm gün bisi yemiyordum. Bel ağrısından duramıyordum bide çok cabuk sıkılıyordum 😅 Daha iyi oldum uçak yolcugu yaptim ve arabayla 4 şehir değiştirdik. Hiç hamilelik aklıma gelmedi. 2 gün geciktim normal bi kan testi yaptırayım dedim vitaminlerim ne alemde diye 😅 Doktorla konuşurken hadi buna da bakalım dedik ve çıkmıştı. 😅 Sağlıkla olsunlar da zamanı pek önemli degil ya icinizi ferah tutun akışa bırakın zaten kismetinizde varsa emin olun hic farkında olmadan icinizde tutunuyor 🥹