esca344 Yazınıza bende katılıyorum ki kaç kez düşük tehlikem oldu ve acile gittim. Haliyle farklı doktorlara da denk geldim kendi doktoruma da hepsi 1 damla kırmızı kan düşük tehlikesidir ve risktir dediler. Nasıl önemli olmuyor bende anlamıyorum. Kahvrengi olsa tamam ama kırmızı kan normal değil.