aanonim 9 haftalık gebeyim ve belimde inanılmaz bi ağrı var kalçamın az üstü ortada arada geçiyor gibi oluyor ama bugün biraz fazla eğil kalk yaptım ondan olmuş olabilir mi yaşayan var mı bu durumu
Alp2108ask aanonim benzer ağrıları yaşamıştım doktorum normal olduğunu söylemişti. Doktorunuza gittiğinizde sorun bence.
tugces87 aanonim ben de o haftalarda yaşamıştım. Benim normalde de ağır bir şey kaldırdıktan sonra, yorulduktan sonra ağrı olurdu. İlk haftalar da olmuştu ara ara yine olur
Sumiire aanonim bende şuan 9 haftalığım ara ara banada geliyor çok yorulduğumda bu haftalar dikkat etmek gerekiyor biraz dengeli iş yapmak lazım geçen buz dolabımı sildim yordu hafif leke geldi korktum bende