Merhabalar ben geçen yıl 2 düşük yaşadım ardından faktör 13 bozukluğu dediler 6 ay sonra hamile kaldım ve normal gidiyordu her şey keseyi görünce coraspin ve Oksapar iğneye başlattılar. 16. Haftamda plesentada çok küçük bir kanama alanı oldu Progrstan başlandı Progrstan bittikten sonra şuan 19+3teyiz tekrar eski kanama ve pembemsi akıntı geldi bu ara 3 hafta içinde bir kez daha olmuştu ve o süreçte plesentada ve bebekte kanama yok dediler bu ilaçlar içeride ödem ve kanama yapıyor olabilir dediler böyle bir şey yaşayan var mı aranızda?