Arkadaşlar selamlarrr ilk bebişime hamileyim martta doğumum var bebişim oda almak çok istemiştim ama kiracı olduğumdan ve zor bir hamilelikle beraber çok masrafla karşılaştığımız için almaktan vazgeçtik. Bir tane anne yanı olarak ahşap beşik ve günlük kullanım için park yatak almayı düşünüyorum. Park yatağı 2 bin gibi bir fiyata buldum ama ahşap beşikler benim bütçeme göre pahalı. İkinci el satan siteden çok çok uyguna ahşap beşik buldum sizce alınmalı mı yoksa sıfır mı olmalı? Ahşap kısmına cila atmayı düşündüm içine yeni yatak ve uyku setiyle beraber yeni gibi olacağını düşünüyorum ama bilemedim sizce?