sevimmm16 Allah razı olsun benim normal olarak sancılarım iki gün önce vardı lakin bir kaç dakika sürüp duruyordu. Fakat doğum sancılarım aralıklı geliyordu örneğin sancı geldiği an saate bakıyordum hemen yere çömelip eşimi çağırıyordum sırtımı ovala diyordum o ovalarken ben derin derin nefes alıp kalçalarımı hareket ettiriyordum. Sancı hemen bitiyordu bende geri kalkıp yer siliyordum (yer silme hareketleri bile yapabilirsiniz) yeterki ayaklar yerde kalça yukarda ve hareket şeklinde olsun. Sancı anında hiç bebeğime dikkat etmedim fakat sonrasında tekmelerini hissediyordum. Doğumhaneye girince gelen seslere aldırış etmeyin,herkes kendi acısını farklı yaşıyor. sancı anında derin derin nefes alın, bağırmamaya çalışın çünkü yorulursunuz doğum sırasında ıkınma da zorlamayın çünkü son anda artık su falan içmek yasak oluyor