BurcuHamza Ezoo devlette zamanı geçince yapmıyorlar ama özelde yapılır bence. Hem bilmiyorum benim gittiğim devlet hastanesinde 4lü test yoktu sadece özelde var
GozdeCemre Ezoo sıkma canını canım üçlü var 4 lü var onları yaptır haftanı kaçırmadan aynı şey ultrasonda bakıp kan alıyorlar
Semencivraci Ezoo ben 20. Haftamda yaptirdim ikili taramayi yine sole bence sen yaptirmak istiorum diye
Brsnhsm Ezoo Ezoo Ben yeni yaptırdım 12de diye konuştum bu hafta. Her doktor farklı benimki öok geç istemişti dedi. Hatta özellikle sordum ikili mi diye?
Kurbagaannesi Ezoo ya aslında o konu şöyle. Tahmin yüzdesi azalıyor. Bence de artık yaptırman sonucun kesinliği açısından çok düşündürücü. İstersen yaptır bir zararı yok ama. İhtimaller çok düşük.
nes94 Ezoo aman benim ikili taramada ultrasonda ayrı bi yerde yapılmıştı çocuğumun herşeyi farklı yazıyodu haftası doğumu kilosu herşeyi bosverr sıradakiyle görürsün ama merak ediyorsan özel yapar herhalde
Dilekcelik Ezoo benim ikili testim 14 haftada yapildi canim 16 .haftaya kadar muddeti var biliyorum bence baska bi dokyora git senin daha vaktin var benim 14+6 gunluktu