Kızlar 4 ay oldu kafayı yicem kel kalıcam artık öbek öbek saç çıkarıyorum duşta tararken gün içinde sürekle saç dökülüyor. Vitamin kullanıyorum b12 iğnesi oluyorum. Tonik kullanıyorum yağ besleyici sprey bana mısın demiyor. Bu ne zamana kadar böyle devam edecek