Selam herkese bugün 38+2 olduk, erken doğum riskim vardı hep bugüne kadar. Cuma gününe sezeryan tarihi aldık fakat 2-3 gündür her bacak hareketimde alt bölgem inanılmaz ağrıyor. Yani yatakta sağa sola dönerken bile çok canım acıyor. Bebek rahime baskı mı yapıyor acaba, sezeryandan önce süpriz bir şekilde gelmek ister mi anlayamadım, bu bir doğum belirtisi midir? Ayakkabı çıkarırken bile acıyor düşünün ne yaparsam yani adım atarken bile zonkluyor. Tecrübeliler, bilgililer bu ağrı normal midir?