hhilalc bebek hediyeligi değil de, nişan hediyeliğim mantar tıpalı kolonya şişesi idi, uzun kalem gibi değil de, tombik balon şişe idi, içersine pembe renkli kiraz çiçeği kolonyası doldurmuştuk, zaten ağzına kadar değil yarıyı biraz geçecek şekilde dolduruluyor, hem öyle daha güzel duruyor. 2020 de nişanım oldu 4 senedir duruyor evimde, annemde filan 😂 yani süs olarak duruyor zaten, çantaya atıp kullanmalık gibi düşünmüyorum ben. Çantaya atılsa dökülür, kullanıma uygun değil ama süs olarak güzel duruyor. Risk olur derseniz, çakıl taşı çikolata çok güzel fikir, görsel olarak da güzel durur, başka bir şey gelmedi aklıma 😂