Eszr Feslegenci merhaba herhangi bir yan etki yaşadınız mı bebek hareketleri yavaşladı diyenler var bende yarın olucam korktum açıkçası
TugceOrak Eszr kuzenim oldu Cuma günü, bebek hareketlerinde bir azalma söylemedi ama kendisinde kol ağrısı var kuzum biraz. Sağlık ocağındaki hemşiresi kol ağrısı için normal demiş.
Feslegenci Eszr ilk olduğumda kolumda şişme ağrı oldu harici bir yan etkisini görmedim açıkçası bebeğimde de aynı şekilde ki zaten o haftalarda ilk hamileliklerde çok fazla hareket hissetmiyoruz ki şuan mesela 34 . Haftadayım her şey yolunda şükür
Eszr Birbenbirbebek bende keşke duymasaydım diyorum yarın 2. Dozu olmam gerekiyor buradaki yorumlardan okudum şimdide kafama takıldı maalesef
Birbenbirbebek 1Merling ay yine ben ama bebeğin hareketinde azalma oldu mu yaa 😂 öyle yazmıs arkadaş yukarda da
Birbenbirbebek Eszr Eszr yaaa ben sanmıyorum amaaa ilk gebeliğim de iki doz oldum bende hiç hatırlamıyorum öyle bir şey 🥹🥹
Birbenbirbebek 1Merling hahah teşekkür ederim 🥰 neyse rahatça uyuyabilirim zaten daha bugün hissettim ben 2. Olmasına rağmen
G-ozge 20.haftamda ılk dozumu aldım kızlar size tavsiyem yakınınızda annenız kayınvalıdenız var ıse onlardan ıkı gun yardım almanız olacak kolumu kaldırıp kafamı kasıyamamıştım agrıdan cok zor süreçti kendı basıma halledebıldım 😭
Eszr TugceOrak çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız bende yarın olucam burada herseyi okumamak gerekiyor anlaşılan
ByanAktas Bende iki doz oldum ilk doz evet ağrı yapıyor ama ikinci dozda sorun yaşamadım hiç. Bebek hareketlerinde azalma da yoktu stres yapmayın 🥰
TugceOrak Eszr buraya bakarsak deliririz kuzum zaten ☺️ Olumsuz yazıları görmezden gel sen, sağlıkla gelsin bebeğin ♥️