Zaxhra Merhabalar 39cu haftadayız karın ağrılarım bel ağrılarım çok oluyor. Doktor bebek baş aşağı pozisyonunu almış dedi ama bebeğimin gelmeye niyyeti yok galiba🥹 doktor eğer gelmezse yatmam lazım olduğunu sezeryan olacağını söyledi. Ben normaı doğum istiyorum. Bunun için ne yapmam lazım bebek gelsin diye yardımcı olurmusunuz lütfen 🥺🤲🏻
Efsunlu23 Zaxhra bi kaç kere çatı muayenesi yaptır o zaman nişanında suyunda hızlıca olacağı varsa oluyor tabi normal doğuma bir engelin yoksa kendi doktorun yapmıyorsa devlete git ora yapar çatı muayenesini
Ars2223 Zaxhra 38+4 de doğumum oldu 36 da çatı muayenesi oldum açılmam vardı 37 den sonra günlük 10 bin adım attım sürekli squat yaptım mutfak tezgahına tutunup yapıyordum aklıma geldikçe gidip yapıyordum sürekli egzersiz yaptım youtubede videolar mevcut merdiven inip çıktım 38. Haftada sürekli 3 saatte kolay bir doğumum oldu ilk olmasına rağmen ebeler falan şaşırmıştı baya son 1 saat zorladı onun harici çok iyiydim ebeler bizi hiç üzmedin çok rahattın vs gibi şeyler söylediler hastanede sancı çekerken bile egzersiz yapıyorsun hafifletiyordu sancılarımı
minnos1mom Ama doktor neden direk sezeryan dedi , belki bebeğin kiloludur o yüzden sezeryan demiştir bilmeden karar vermeyin normal doğum için doktorunuzla ayrıntılı görüşün, genelde suni ile başlatıyorlar herhangi bir engel yoksa normal doğuma
Zaxhra minnos1mom 2.800 gram dedi bu gün kontrolum vardı. Bekleyelim dedi gelmezse yatmam lazım olduğunu söyledi 🤦🏻♀️
Minikask34 Zaxhra sukuat yazmayıda bilmiyorum 😀😀işte her neyse ördek yürüyüşü ilişki çok normal doğum için önemliymiş. zemzem suyu baya yürüyüş yap akşama gidersin doğuma inşallah doktorun öyle demesinin amacı bebek baş aşağı olmuş hani bi tehlike olur diye bide 40. Haftaya gireceksiniz gelmediği zaman mecbur sezeryan yapıyorlar 🥲
Melis1140 Zaxhra ben de 39 dayım 40 dan sonra 41 e kadar bekleriz bi sıkıntı olmazsa dedi suni sancı deneyecek yine gelmezse sezeryan dedi 3100 gr bizim de
Pelinaltnl Zaxhra sürekli çöktü kalk bacaklarını esnet sıcak duş al pilates topunda sırtını esnet regl iken nasıl sıcak biseyler içeriz rahmimiz rahatlar öyle şeyler iç ben genelde nescafe içiyordum bitki çaylarını içemiyorum
Azize_dldrm Zaxhra kendini çok yormayacak şekilde yap pilates topu varsa üstünde 8 çizerek hareketler yap ve sıcak duş al kendini çok yorma ama dogumda enerjin düşmesin ki rahat doğum yapabilesin
Asdfghklllhvb94 Zaxhra Kilosu gayet uygun normal doğum için fazla değil kilo olarak plates topu varsa onunla hareketler yapabilirsin skuat yapabilirsin emekleme yap evin içersinde ılık duş al bide ilişki önerebilirim benim fikrim tabi
Zaxhra Azize_dldrm pılates topum yok ama merdiveni yarından deneceğim çok teşekkür ederim. Hurma yemekde doğumu başlatıyormuş galiba onuda deneceğim bakalım ne oluyor
mnks1 ben hurma, ananas yiyorum . merdiven inip çıkıyorum yürüyüş yapıyorum ama gelesi yok sanırım 🥹😂
0506asaf Ben ilk çocuğumu 39+2 de doğurdum son haftalarda merdiven inip çıktım ve aksamlari sıcak suya oturdum yarım saat birde burada gördüğüm tarçınlı su vardı onu yapıp içmiştim son olarak bol bol hurma yiyebilirsiniz
Zaxhra 0506asaf sıcak suda dayanamıyorum yanıyorum hep şu merdiven inip çıkma işini deneyeceğim bakalım ne olacak🙈
aysegul2812 0506asaf bende 39. Haftamdayım tarçınlı su ilk defa duydum nasıl tüketmek gerekir bende deneyeyim 😀
acemianneyim Zaxhra hurma yemek doğumu başlatmıyor sadece açılma olacağı zaman 2 cm e kadar kolaylaştırabiliyor diye okumuştum ama düzenli her gün tüketmek lazım. Bende 39+3 oldum bebiş çok yukardaymuş eğer kanala doğru inmezse sezeryan dedi. Bozmayın moralinizi hepimiz için en hayırlısı en sağlıklısı en güzeli olsun ❤️ bebeklerimize kavuşalım sağ salim önemli olan bu
Sesisa Zaxhra ben ilk cocugumu 39+6 da doğum yaptım sıcak suyla duş al perine masajı yap birde squat yap yürü bol bol o zaten gelcegi zamanı biliyor
Zaxhra acemianneyim sezeryan istemiyorum sonra olacak acılara dayanamam galiba benim hiç acıya dayacanak tahammülüm yok. Normal nasıl doğuracağım onuda hep düşünüyorum. 🥺
0506asaf aysegul2812 oğlum 4 yaşında ona hamileyken içmiştim uzun zaman oldu tarçının ölçüsü tam aklimda degil 1 su bardagi ılık suya 1 yada 2 tatlı kaşığı toz tarçın atıp iciyorsunuz
Zaxhra Efsunlu23 ben Moskovada yaşıyorum çatı müayinesi bir defa yaptırdı doktorum son kontürolümde bu gündü. Burda öyle tez-tez yapılmıyor maaleesef 🥺
Zaxhra Ars2223 MaşAllah ne güzel bir doğum olmuş inşAllah her kes sizin gibi rahat kolay bir doğum yaşar 🤲🏻