Masal7778 rica ederim. İlk doğumumda da almıştım, acemilikle kullandım biraz, benden 3 ay sonra yengem doğum yaptı, sağsın sütü gelsin diye verdim, o kullanmadı bende işe gideceğim diye elektrikli aldırdım eşime, işe başlamadan bozuldu 😅 o yüzden Manuel bulunduruyorum.