Esendemiraycan Merhaba hanımlar reglim 1hafta gecikti ama be. 2 defa test yaptım pozitif çıktı (9ocak ve 13ocak) silik çizgide değil baya belirgin çift çizgi Beta vermek istiyorum ama 1 2gün daha beklesem mi diyorum @ - []()
1Merling Esendemiraycan beta önce kanda sonra idrarda yükselir öyle biliyorum idrar testinde ikinci cizginiz silikte çıkmış olsa bence kan verin güzel haber yakın gibi🌸
Sbrn78 Esendemiraycan normalde geçikmiyorsa bir hafta ciddi bir ihtimal işallah hamilesinizdir🩷 kan verin testlerdede silik gördüyseniz