Sare19 ben bebekken 40 günlükken olmuşum çünkü darlıktan ziyade doğumda tıkalı gibi bişeymiş, doğrudan morarma nefes gitmesi üstüne hemen doğduğumdan sonra fark edildi ve bypass oldu üstüne yıllar içinde 3 anjiyom var bunlardan sonuncuda stent takıldı ama dediğim gibi darlık devam etti ve üstüne kapakçık sorunum başladı. Bana doktorum henüz öyle bir şey demedi belki germemek için bende korktuğumdan soramadım ama sanırım benimde doğum sonrası bir işlem ihtiyacım olacak, ama anjiyodan korkmayın öylesine biri gibi söylemiyorum yaşamış biri olarak söylüyorum, büyük bir ameliyat operasyon yerine anjiyo gerçekten daha rahat, doktorunuzla detaylı görüşüp uygun gördüğünde mutlaka yaptırın, anjiyo ile çözülürse rahatlarsınız 🙏🏻 rabbim acil şifalar versin inşallah