Gurbet00 39 girdiğim günden beridir aşırı artan bir mide bulantım var prilam bile içemiyorum sürekli kusuyorum ne yesem ne içsem doğum yaklaştıkça böyle olan var mı?
Elfsrc Gurbet00 39+4 teyim bir haftadır benimde öyle yer kalmadığı için oluyormuş birde bişey yiyemediğim zamanlarda artıyo mide bulantım