Gul07- Devlet hastanelerinde yaptırmak yeterli olur mu ? Yoksa özel bir hasteneye veya kliniğe mi gitmeliyiz sizlerin fikirleri nedir ?
Duygu351 Gul07- çoğu devlet hastanesi yapmıyor ki . Mesela ben izmirdeyim bir tane devlet hastanesi bile yapmıyor detayliyi . Ne kadar saçma bu yüzden mecbur özele gideceğim . Gebelikte en önemli test bence detaylı ultrason
queenanne1 Gul07- normalde özel takipliyim detaylı fiyatları aşırıya kaçınca bilecik eğitim araştırma hastanesinde yaptırdım doktor baya tecrübeli iyi biriydi çok memnun kaldım
esraerolyldrm Gul07- ben Üsküdar Zeynep Kamil de yaptırdım randevu bulmak için en geç 10 da sisteme girmeniz gerekiyor ve çok güzel incelediler ikiz gebelik olmasına rağmen bence deneyebilirsiniz
TugceOrak Duygu351 bir kaç ay öncesine kadar şehir hastanesinde yapıyorlardı kuzum detaylı ultrason. Şuan yapmıyorlar neden olduğunu söylemedi doktor ama artık yapmıyoruz demişti. Ben de mecbur özel bir perinatoloğa gidicem
seyma0661 Duygu351 9 eylülde perinatoloji var 800tlydi sanırım fiyatı burda bi postta okumuştum aklında bulunsun canım
Ebrumaral Duygu351 test değil ki o, normal olması gereken muayene. Her doktor o kadar iyi muayene yapamadığından yapabilen birine gönderiyorlar
Aleyysss000 Özel klinikte yaptırdım. Yani devlette de yapılır ama bütçe meselesi işte bütçe el veriyorsa özelde yaptırmak tabi daha mantıklı gibi uzun uzun bakıyorlar detaylı anlatıyorlar.
Ozge16_ Aleyysss000 ben ilk günden beri özel hastaneye gidiyorum kontrollere falan detaylıyada özele gittim tabii aynı hastane yapıyo ama normalde herkes 30 dk sürüyor en az diye ama bizde öyle olmadı en fazla 10 dk sürmüştür bende şaşırdım ki kendi doktorumunda baktığı cihaz aynıydı bilseydim detaylıya girmezdim çünkü bizim doktorumuzda detaylı bakıyormuş her seferinde
Almira_ Aleyysss000 devlette de uzun uzun baktılar bana. İyi bir doktor olması yeterli. İstenilen tüm şeylere bakıp verileri kaydediyorlar
Duygu351 TugceOrak bende şehir Hastanesi’ne takipliyim hep oraya gittim 4 ay boyunca ama şuan detaylı burda yapılmıyor dendi çok saçma değil mi
alpcam_18 Hfszynp ### Hfszynp benımde cuma bursa şehır hastanesınde randevum var memnun kaldınızmı ne kadar sürüyor ****
Senasude seyma0661 800 olması imkansız bence 1 tane tek perinatoloji doktoru var oda yrdmcı doçent ocaktan önce 1800 e muayene oluyordum detaylı için gittim de 500 tl zam yapılmıştı. 2300 tl ödedik
Namesiz6 _34Merve Ankarada Eyüp hocanın üstüne yok. Şuan ne kadardır bilmiyorum ama 2000-3000 arasıdır.Ama net herşeyi öğrenirsiniz.Teşhisinde yanılan doktorlar, şüpheli gebelikler eyüp hocaya yönlendirilir direk.. Detaylıda sonuc yüzde yüz nettir
hamcokelek33 Ben özel muayenehanede yaptırdım ama çoğu üniversite hastanesi perinatoloji bölümü de ücretli şekilde yapıyor