Kızlar 34. Haftamda NST’de sancı çıkmaya başladı 1 gece hastanede kaldım 2 litreye yakın serum takıldı şu an 35+3’üm bebeğim 2900 gram geçen hafta ciğer geliştirici vuruldu 2 gün arayla da hatırlatma dozu yapıldı bugün ki kontrolde yine sancı çıktı yine serum + rahmi desteklemek için progestan iğne yapıldı + olarak adalat hapı yarım saat arayla her gün 4 adet içip cuma günü kontrole gidicem erken doğurmaktan çok korkuyorum bu haftalarda doğarsa bebeğim sağlıklı olur mu? Ciğer geliştirici iğne işe yarar mı? Suyumuzda plasentamızda hiçbir problem yok NST’de çıkan sancıları da hissetmiyorum sadece geceleri sancım oluyor