Benim kardeşim epidural oldu ve asla ıkınamadıgını o hissi hissedemediğini söyledi yani ıkınmak için orayı hissetmekte gerekiyor doğumun yarısında vazgeçiyorum beni sezeryana alın diye yalvarmış açıkçası herkesin tecrübesi farklı olabilir ben ise normal doğurdum suyum patlafıktan sonra 1 saat kadar sancı çektim şiddetliydi sonrası 4-5 dk bebegim doğdu suyum patlamadan öncede mormaldi sancılarım ben normal foğumdan memnun kaldım açıkçası tabiki çokta kolay diyemem ama 2. Hamileyim gene normal istiyorum gözüm yiyor bakalım nasip ☺️