Merhaba güzel anneler sizlerle hamilelik hikayemi paylaşmak istedim bu benim 3 hamileliğim ilk hamileliğimi 10 haftalıkken kalbi durdu ve kaybettim ikinci hamileliğim çok güzel ilerliyor sanıyorken 34 hafta da gebelik zehirlenmesi ile sezaryen olmak zorunda kaldım kızım sadece 2 kilo doğdu sağlığı yerindeydi çok şükür sağlık sıhhatle kucağımıza aldık daha sonra hamilelik düşünmüyorduk ki Allah bana bir hamilelik daha nasip etti en başından beri yaşadığım mide bulantısı şiddetli kasık ağrıları yaşıyordum 20 haftada şiddetli şekilde sağ böbreğimde oluşan ağrı ile hastaneye yattım böbrek genişlemesi sebebi ile ameliyat oldum çok ağrılı sor bir süreçti hiç bir şekilde dinmeyen ağrılarım hala devam ediyor parol içmekden başka bi çarem yok ki onunda pek işe yaradığı söylenemez iki yaşında kızımla köye annemlere geldim 3 haftadır burdayım ağrılarımdan ne kızıma ne kendime faydam var her günüm ağlayarak geçiyor sağlıkla bebeğimi kucağıma almayı iple çekiyorum süreç yıpratıcı olsa da Allahıma şükürler olsun… benim hamilelik hikayem bu şekilde sizlerinde hikayesini dinlemek isterim 💕