Muhtelemen yalancı sancılardır . Doğum sancısı olduğunu düşünmüyorum ama nasıl bi hamilelik yaşıyorsun bilemiyorum. Doğum sancısı bariz bellidir büyük abdestin gelir gibi olur , ya da ishal olursun sancı gelince seni biras alır götürür sonra bi daha getirir 😀 umarım sağlıkla alırsınız kucağınıza bebeğinizi…