Selam kızlar . Allah’a çok şükür bir tane oğlum var 😍 ona ilk aydan çat diye hamile kalmıştım . Şimdi 2. Çocuğu düşünüyoruz 4 ay hamile kalamadım yumurtlama zamanını değerlendirdiğimiz halde 5. Ay oldu dedik kimyasal gebelik oldu . Korunmayı bırakandan önce adetlerim çok düzenliydi . Korunmayı bıraktım 33 32 38 günde oldu anlam veremiyorum . Geri çekilmeydi korunma ( biliyorum tam korunma değil ) . Emzirmeyi bıraktım o etkiler dedi doktorum. Ama hamile kalmak için bırakmadım oğlum artık büyüdüğü için bıraktım. Neden 2. Çocuk olmuyor . Bu 2. Çocuklar hep geç mi geliyor yaaaaaaa. Yaşım oldu 29 yaşlanıyoruz be 😄😄