5 aydır deniyoruz kızlar bu ay reglim 3 gün oldu gecikti kasıklarımda özellikle sol kasığımda batma gibi böyle ağrılar var bugün gün içinde bir ara sıcaklık hissettim kaşık bölgemde içten bir sıcaklık vardı, bel boşluğumda ağrıyor sol tarafı özellikle gene hatta dün ağrısından adam akıllı uyuyamadım dediğim gibi 5 aydır deniyoruz ama bu ay hissediyorum var gibi hissedip gebelik öğrenen var mı aranızda?