Arkadaşlar iki doktorum var. Biri jinekoloğum digeri triorid doktorum (haşomotom var). Hamileliğimin ilk haftalarında ikisinede gittim ikisinede bir birinin yazığı ilaçları gösterdim.
Jinekoloğum
Multivitamin (içinde d vitamini var)
Progestoron
Spazmolizin(kasık ağrısı için)
Triorid doktorum
D vitamini
Ltiroxcin
Kalsiton (kalsiyum)
Yani sonuç olarak ikisininde yazdıklarını bir birine gösterdim. İlaçları içtikten 10-15 gün sonra aşırı kaşıntıyla tüm vücudum yara yara oldu. Ben anlamadım dermatoloğa gittim. Bana tahlil yaptı uyuz çıkmadı ama bence uyuz eminim dedi. ( ilk hata yapan bu doktordu) . Sonra jinekoloğum 50 tane tahlil yaptırdıktan sonra karaciğerimin d vitamini fazlalığına göre reaksiyon gösterdiğini anladı. Aaaa hiç farketmemişim ikimizinde d vitamini yazdığını diyerek geçiştirdi.
Ben bu süreçte o kadar stres geçirdimki uyuzum diye. Kocamı kaç gün eve bırakmadım annesinde kalmaya mecbur ettim uyuz bulaşıcıdır diye. Sonra bunları öyrendim.
Şimdide tüm ilaçlar durduruldu karaciğerin fonksyonunu düzültecek ilaçlar alıyorum. Ben bu konuya çok sinirliyim doktorlar yüzünden bu kadar masrafa girmis oldum.
En en esasıda etrafımdakiler bana d vitamini fazlalığı bebekte büyük sorunlar yaratıyor diyor. Çok strese giriyorum. Bu süreçte doktor bebeğin durumuna bakmak için ultrasona girmeme bile izin vermedi. En son 6 haftada girdim ve şimdi 12 haftayı bekliyorum çok tedirginim