Elaipekduru 36+4 olduk bu hafta cuma günü doktor randevum var Çatı muayenesi olacağım galiba korkuyorum alet ile falan mı ölçüm oluyor neyle ölçülüyor acıtıyor mu ?
Evrimnbe Elaipekduru burda bekliyim bende tam 36 da gidicem çatı muayenesi yapacak mı doktorum bilmiyorum birşey demedi
Dazeannee Elaipekduru Bugün 39+6 da ilkkez çatı muayenesi oldum kendinizi kasmadığınız sürece dayanılmayacak bir ağrı veya acı hissetmiyorsunuz , doktor parmaklarıyla kontrol ediyor. Tavsiyem derin bir nefes alıp doktorunuzu dinlemeniz saniyeler sürüyor sadece ☺️
14022024 Elaipekduru iki parmakla yapılan bir muayne kendini sıkma ve kasma çok kisa süren bir işlem hatta sonrasında lekenme olabilouor
esca344 Elaipekduru bugun oldum ben kendimi çok kastığım için açıkçası acıdı neyseki o kadar kısa sürüyor ki 🫢 parmakla ölçüm yaptı ve kontrol etti
Eylul3434 Canım ben 37+4′de çatı muayenesi oldum doktor 2 parmakla ölçüm yapıyo asla bir acısı yok sadece kendini sıkmaman lazım kaslarını gevşek bırak saniyelik bir ölçüm
Ayseeeegullll Ben 37+3 te oldum çatı muayenesini öyle çok da abartıp korkulacak bir şey yok kendinizi kasmayıp derin nefes alıp verirseniz 5-10 saniyelik bir olay, aletle değil de eliyle muayene etti beni doktorum
madreysubebe Elaipekduru Bana vajinal muayene sancı başlayınca bakacağız dedi 36 haftalığım çatı muayenesi yapılmadı