Nz1 Kızlar adet dönemlerimde genelde belim ağrırdı. 5+4 üm belime arada adet olacakmış gibi ağrı giriyor bu normal mi aynı durumu yaşayan oldu mu
Asi_07 Nz1 evet normal ve doğuma kadar da devam ediyor malesef belli zamanlarda gebe kaldığımdan beri ağrı hele ki 3. trimester döneminde
Meryemld Nz1 bendede öyleydi çok normal. Aynı regl zamanı ağrıdığı gibiydi. Sonra azaldı ama ara ara oluyor