Premsescik Kızımın doğumunu yaptıran doktoru takip ediyorum instagramdan şimdi başka doktora gidiyorumda gecen paylaşım yapmıştı 2 sezaryen sonrası normal doğum yaptırmışdı hastasına buda benim 3. Gebeliğim 3.5 yıl arası var 2. Gebelikle acaba bende yapabilirmiyim normal doğum hiç yapan oldumu o doktora randevu alıcam bunuda sorucam yapabilirsin derse normal olsun isterim
rubeyyisarah Premsescik arkadaşım 3 sezeryan sonrası 4. Normal doğurdu ve çok kolay doğum olmuş. Benim ilki sezeryan bunu normal düşünüyorum çevremde böyle örnek çok var
Nurnur2 Premsescik bunu yapacak olan sizsiniz kendinize güvenin Allah ın izniyle yaparsınız tabi ki bunu hastanenin donanımı tamsa yaparsınız her olasılığa karşı bende ssvd adayıyım 😊
Glcn2024 Çok fazla ıkınma durumu olduğu için sanırım belli bir seneyi doldurduktan sonra yapabiliyorsun tabi ki iç dikişlerin hasar görmesin diye eğer seneniz dolduysa yapabilirsiniz hayırlı olsun şimdiden
Nurnur2 Premsescik nasip olursa istiyorum daha yeni bir doktor ve ebe buldum ümidimi kesmek üzereydim ki karşıma çıktılar inşallah kolaylıkla yavrularımızı kucağımıza alırız 😊
busravefasulyesi Premsescik rubeyyisarah 2 sezaryen sonrası evde normal doğum yapmaya calısacağına git kendini köprüden at daha kolay olur yapmaya calıstıgın şey, cahil misiniz ya
rubeyyisarah Premsescik ilk çocuğumu da evde doğuracaktım fakat ebem sezeryana karar verdiği için doktora geçtik hastane ortamından daha güvenilir geliyor ev ortamı zaten olası durumda ebeler genellikle bütün teçhizatı yanında taşıyor hep kontrol ettikleri içinde aksi durumda hastaneye geçiriyorlar
bebeimgeliyo rubeyyisarah yapan çok var gerçekten eşiniz falan destek oluyorsa bence de evde doğum mükemmel bir şey Allah sağ selamet kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻