Kızlar bugün 37+2yim, geçen hafta idrarımı her girdiğimde pembe bir akıntıyla yapıyordum. Doktor erken doğuma hazırlıklı ol dedi. İlk gebeliğim olduğu için tecrübesizim, sürekli tuvalete gidiyorum ve her gittiğimde altım ıslak oluyor. Allah’ın izniyle suyum gelir de ayırt edemem diye korkuyorum. Nasıl anlayabilirim yardımcı olur musunuz? 😏