SinemMmMmMmMmM Kızlar selam yarın bebeklerimin 2 ay aşıları olacak yaptıranlar aşı sonrası neler yaşadınız bilgi verebilir misiniz ateş olma ihtimaline karşı önlemleri aldım ama başka neler olabilir acaba?
Sumisali_ SinemMmMmMmMmM bizde ertesi gün hafif ateş dışında birşey olmadı çok şükür inşallah sizde ateşte olmaz ilk bebeğim sorunsuz atlatmıştı.
Bmoon SinemMmMmMmMmM Gece ateşi çıktı fitille düştü sonra bir daha olmadı ateşi ertesi günü de çok fazla uyku halindeydi hemşire de uyarmıştı böyle böyle olur korkma diye başka bir sıkıntı olmadı
Cosimaniehaus SinemMmMmMmMmM sonrasında ateş yaşamadı benim bebeğim. Huzursuz da olmadı normaldi. Bir iki saat nazlıydı kucağımda uyuttum daha sakindi sanki. Öncesinden ateş düşürücü falan içirenler oluyor ama doktorlar bunu pek önermiyor sanırım.
SinemMmMmMmMmM Sumisali_ inşallah bizdede olmaz yada hafif atlatırız ya ikizlerim var bide herşey x2 olarak yaşanıcak 🙏🏻😂
SinemMmMmMmMmM Lavin___ bizde ufak şeylerle atlatırız inşallah 🙏🏻 peki bütün aşılar koldan mı oluyo acaba kızarıklık ve kabarma oluyormuş sanırım 😕
Lavin___ SinemMmMmMmMmM 2 ay aşısında bir koldan iki bacaktan yapıldı kızarıklık olması normalmiş 2 hafta sonra olur hiç ellemeyeceksiniz orayı demişti hemşire ama bizim bir ay oldu kızarıklık olmadı birkaç ay sonra da olabiliyormuş bu sanırım