Burcucml çalışır raporunu bilmiyorum ama çalışamaz raporunu 32+0 da o gün almak zorundasın demişti doktorum. Beni o gün bulamazsan bile mutlaka git başka doktora yazdır yoksa çok sıkıntı yaşarsın demişti yani günü önemli sanırım muhtemelen çalışabilir raporu da aynı şekilde o gün yazılması gerekiyor