Mavili1480 sedamusa Hangi hastaneye gidiyorsun ben odak ama zam gelir diye hiç sormadım temmuzda doğum nasipse
sedamusa Mavili1480 özel sağlık canım benimde nasip olursa haziran ayında olacak bende sormadım fiyatlar hakkında hiç bir fikrim yok
senem-yabaci sedamusa ben de yunus hocaya takipliyim ama ben de sormadım hiç. Annem de o hastanede çalışıyor ona bile sormadım.
sedamusa Mavili1480 bende inşallah en fazla 50 olur diyorum doktorum doc olduğundan muayene ücreti bile diğer doktorlara göre yüksekti en son aralıkta gittim 1820 falandı şuan muayene ücreti de yükselmiştir
Kubra009 Benim de özel sağlık Hülya hanım kontrolündeyim ama özel sigortam olduğu için fiyatı bilmiyorum 35. Haftamdayım bende
Kubra009 Özel sağlıkta doğum yapan tanıdığınız falan var mı acaba nasılmış ben Aydın dan geliyorum merak ediyorum olumlu olumsuz nasıl acaba