Busra31 Kızlar 37+5 haftalığım ama bebeğim hala makat gelişi yürüyecek alanım yok evimin etrafı rampa evde hamilelik egzersizleri yaptım oda fayda etmedi başka bi önerisi olan var mı? Doktor 39 da alıcak yoksa sezeyanla 😞
Elifzeynepela Busra31 benimde tersti ve bebegimle her zaman konuşuyordum . Hadi kızım duzel vb.. gibi şeyler. İnşallah düzelecek tır son ana kadar bebekler duzelebiliyorlar.
Kubrarecep Busra31 benim 1 hafta öncesine kadar tersti Perşembe günü gittim dönmüştü normal pozisyona 36+5 haftalığım
Yagnurcann Busra31 çömelme hareketleri yap inşirah süresi oku dinlet bide secde pozisyonunda 5 dk falan kal bunlar iyi gelir inşallah 🙏🏻
Yagmurrr Benimde makat gelişliydi 39 haftada sezeryana aldılar ama hastanede birine denk geldim oda aynı doktor düzenli kontrole çağırmış 41 haftalık falan dönmüş galiba öyle anlatmıştı
Busra31 Yagmurrr herkesin ki bir olmuyo canım ya hayırlısı diyelim sen öyle düşünme demek ki seninkini öyle alması gerekiyomuş 👍 banada verdiği tarih tam 39+5 oluyo bakalım hayırlısı ameliyat günümüz yani canım ☺️
Busra31 NisaO ayy izledim o da ney öyle ya 😱 karnına plates topu koyup o hereketi yapmak kolay tabi gerçek hamileler için biraz zor bi hareket videoda da dediği gibi doktoruma sormadan yapmam böyle bişeyi allah korusun yaa 🙏🏻
Fattma Benimde tersti bebeğim soldan sağa doğru masaj yap dedi doktorum. Ve sola yatıp sağdan kalk dedi şuan 35+1 döndü çok şükür 🙏