Cisem21 Bu haftalarda tamsiyonunuz nasıldı birde benm bu haftalarda ayaklarımda aşırı ödem kalp carpıntım falan başladı acaba bi ben mi böyleyim lütfen yazarsanz cok sevinirim
seyma0661 Cisem21 9/6 yada 10/7 çıkıyor canım ayaklarımı çok sarkıtırsam yada suyu az içersem ayaklarımın şiştiğini bende hissediyorum. Bide benim gebelik şekerim sınırdaydı biraz şekeri kaçırsam elim ayağım boşalıyorum halsizleşiyorum
Hilalcgl Cisem21 benimde kalbimde çarpıntı oluyor bacaklarımda var ödem ayaklarım şişmedi ama ilk hamileliğimde komple vücudum şişmişti
Gamzecebecii Cisem21 ayaklardaki ödem için sürekli uzanırken ayağının altına yastık koy yüksek tut canım bol bol su iç bende şuan ödem yok
seyma0661 Bus-ra590 tansiyon yüksekliği ve şeker normal doğuma engel diyorlar genelde riske atmıyorlarmış. Ama erken haftalardayız henüz net bişey doktor da söylemez. Sizin tansiyon vs kaç çıkıyor
Seymanurkurt Cisem21 benimde tansiyonum normal ama ayaklarda ellerde şişme ve uyuşma var parmaklarimda çarpıntı da bugün başladı bnde 31 haftalıgim
myangelson Cisem21 benim akşamları ellerde ayaklarda şişme oluyor. 19. Haftadan beri falan. Bazı zamanlar tansiyonlarim çok yükseliyor doktorlar tansiyon takibi istedi Perşembe günü göstereceğim. Çarpıntı yok bende