Merhaba arkadaşlar. Daha önce 1 düşük 2 kimyasal gebelik geçirdim. Genetik testte olmak üzere her türlü şeye bakıldı. En son doktorum tüp bebeği önerdi. Amh değerim de düşük çıkınca. Devlet desteği olacağını da söyledi değerden dolayı. Daha önce bu şekilde raporla tüp bebek yaptıran var mı? Süreç nasıl ilerliyo? Ayrıca tüp bebek öncesinde nelere tikkat etmem gerekiyo?