Kizlar merhaba. 12. Haftada doktorum.bebegimin cinsiyetini kız dedi. 16 da gittim erkek dedi 18. Haftada başka doktora gittim erkek dedi. Hafta sonu Bask bir doktora gittim kız dedi. Acaba ikiz olma ihtimali var mı bı biri görünüyor bı diğeri olabilir mi 🤣🤣 yaşayan arkadaşlar var mı ?