Brgmde nebülizatör serum fizyolojik
Elimden geldiğince bunu yapıyorum ama eğer kriz durumu oluşursa ventolin ya da kortizon alırım. Çocuğun ve benim oksijensiz kalmasının daha büyük risk olduğunu düşünüyorum
Doktorunuza danışın, göğüs hastalıkları uzmanları uygun yönlendirmeyi yapıyorlar .