Mryemm Kızlar 7 haftalık gebeyim. bir kaç saattir karnım ağrıyor gaz ağrısı gibi bir ağrı ama kanamam vs yok. Bu gibi durum yaşayan var mı acaba? Endişeleniyorum da🙄
Meltemmiya Mryemm bende şuan 7+3 üm bu durumu yaşayan var mı diye girdim forma senin sohbetini gördüm kanama yok ama sızı şeklinde kramplar var umarım normaldir
Mryemm pnar-06 ay öyle mi dersiniz🥹 gelip giden bir ağrı zaten ama iki kaybım olduğu için endişelendim çok teşekkürler
pnar-06 Mryemm tabiki canım ağrın sürekli devam ederse yine bi doktora görün ona göre ilaç veya serum yapar