Byzz61 Kızlar çizgiyi görebilen var mı ben görüyorum baya 10 dk sonra böyle oldu 10 dkyı biraz geçmiş olabilir. Hiç bir zaman hiç bir testimde kuruma çizgisi olmadı o yüzden ayırt edemiyorum. Kuruma çizgisi mi sizce bu adetime 1 gün var
8143 Byzz61 ben canm profilime bakablrsin o kadar net çıktı ki hemde anında çıkmıştı ama adet oldum ertesi gün htta 4 Tane yapmstim hepsindede ckmsti artık güvenmiyorum erken gebeliktestlerine
Byzz61 busrax_ canım çok sağol amin hepimiz için inşallah ♥️ sence kuruma çizgisi mi ya nasıl oluyor kuruma çizgisi anlamadım ki.
busrax_ Byzz61 bence kuruma çizgisi değil. kuruma çizgisi olanlarda beyaz yerler sararmış oluyor. sende öyle bir şey yok. testin üst kapağını açıp bakarsan çizgiyi daha net görürsün. bende bu kadar çizgi ile öğrenmiştim. inşallah vardır.