Temizlensen bile kanama devam ediyo bi şekilde silindiğinde kanın idrardan gelip gelmedğini anlayamazdın bence. Ayrıca idrarda kanama olsa çok canın acıyor olmaz mı? Sondayı takıp çıkarırken idrar yolunu tahriş etmiş olsalar mutlaka yanma da olurdu bence. Yine de tahminlere bırakma doktora görün derim