2bebek-41 Ela411 Atakent cihan hastanesi Seval hanıma gittim çok aşırı ilgili bende ona devam edeceğim. Betül hanıma gitmiştim biraz artık sıkılmış gibi geldi ama oda iyi bir doktor
Ela411 @Sunshinez bende Firdevs hanım gitmeyi düşünüyorum da erkek doktor pek tercihim değil inşallah memnun kalırım 🙃