Ben yeni hamileyim de yani çok korkuyorum ilk defa başımıza geliyor böyle şeyler akıl verenimde de yok akıl alacağım kimse de yok mesela gece diyelim ki aniden sancı geldi devlet hastanesi ya hemen bakıyorlar mi acil
Devlet hastanesine gece doktor olur mu etlik Şehir Hastanesi’nde doğum yapmayı düşünüyorum doğumu