Ya kızlar benim çok belirtim var bu ay ben kesin hamileyim dedim 4 gün kala test yaptım negatif çıktı sonrasında kuruma çizgisi falan çıkmadı. Adete 2 gün kala yaptım başta çıkmadı test kuruyunca belirdi. Adete 1 gün kala yaptım bundada kuruyunca belirdi. Markaları prodoctor. İlk yaptığımda kuruma çizgisi yok sonraki ikisinde var o yüzden kafam karıştı iyice. Böyle olup pozitif olan var mı 😓
Belirtiler: göğüs hassasiyeti, bulantı, kasık ağrısı, koku hassasiyeti, iştah artması, halsizlik, bel ağrısı hepsi var

