bebegimd7 hamile kaldığım ay yumurtlama döneminden önce bir hafta ayağımdaki problem için iğne kullandım ve iğnenin yumurtlamayı kötü etkileyebileceğini olsa da bebeğin tutunmasına engel olabileceğini söylemişti doktorum. İğne tam ovülasyon testim pik yapmadan önceki gün bitmişti. Yumurtlama zamanı da kulak enfeksiyonu geçirdim antibiyotik kullandım. Ama yine de gün aşırı ilişkiye, vitaminlerime falan hep dikkat ettim umudumu hiç kaybetmedim çok şükür o ay oldu 21 haftalık olduk bugün🌸 neye inanırsanız o olur siz değerlendirmeye dikkat etmeye devam edin olacağı varsa her türlü olur moralinizi bozmayın. Parol aferin gibi ilaçların zararı yok demişti aile hekimim ama bitki çaylarına falan dikkat edin ıhlamur harici kullanmamaya çalışın