Edanursoylu yani bence önemli olan zaten ilk aylar açıkçası ben ailemden uzaktayım eşimin ailesinden de gün içinde eşim çalıştığı için tek kalacağımdan işim kolaylaşır diye düşünerek aldım . Manuel olan ilerleyen aylarda mantıklı olur diye düşünüyorum hareket etmeye başladıktan sonra iş gören bişey anladığım kadarıyla. Yine de tabiki sizin tercihiniz önemli, isterseniz kiralamada yapabilirsiniz aylık doğumdan sonra hangisi daha işinize yararsa onu kullanırsınız . Instagramda kiralama yapan sayfalar görmüştüm . Kilo olarak bilmiyorum çocukta nasıl olur ama 5 kiloluk iki bidonla denemiştik biz 😅 sallamasında yavaşlama vs. Olmadı