Citirmom Aynı şeyi birebir yaşadım sadece iliadin burnumu açıyordu. Ama doktorum çok kullanmama izin vermiyordu. Neler denedim burun sprey leri, nazal yıkama, burun bantları, hava nemlendiricisi hiç birinin faydasını göremedim. Çok zor durumda kaldığımda günde bir fıs iliadin kullanıyordum onu da yatarken yapıyordum birazda vikis sürüyordum burun uçlarıma. Yastığıma nane yağı damlatıyordum. Öyle açılıyordu uyuyordum gece 3-4 saat sonra tekrar nefes alamama boğaz kuruluğu ile kalkıp sabahı ediyordum. Demem o ki hiç bir şey fayda etmiyor. Ama zamanla kendiliğinden geçiyor. Adak bile adadım burnum açılsın diye ağlama noktasındaydım. Çok şükür 2 haftadır rahatım kendiliğinden kayboldu, şimdi öksürükle savaşıyorum. Çok geçmiş olsun 🤲❣️