Yamanmomy her hastanenin prosedürü farklı oluyor ben birçok devlet hastanesine götürdüm bazıları iki yaş altı yapiyor bazıları iki yaş üstü bazıları da 6-7 yaşına kadar yapmıyor sen hangi hastanede yaptırmayı düşünüyorsan arayıp bilgi alabilirsin ben şimdi oğlumu sıraya yazdırdım bir buçuk ay içersinde gün belirlemek için arayacaklar yaptıracağız nasipse oğlum 25 aylık 2 yaşindan sonra yapıyormuş bu hastane