deletedmom43191 momtobe__ ben yaptım 2023 senesinde 1 ay sonra tekrar yapicam öyle odaya müdahalede bulunamiyosun malesef hangi doktora takiplisin 🥰🥰
ttazeannee momtobe__ ben doğum yaptım süslemeye izin vermiyorlar ikram dediğiniz gelecek olan tanıdık eş dosta ikramdan mı Bahsediyorsunuz
deletedmom43191 B-Ada kız sen burda mi oturuyorsun hangi doktora takiplisin ve şuan sancı geldiğinde böyle büyük tuvaletin varmış gibi hissediyor musun
B-Ada deletedmom43191 yok hayır ama o bölgede tanıdıklarım var onları ziyarette görmüştüm ☺️ evet bu arada sancı geldiğinde çok hafif hissediyorum bu hissi daha şiddetlenmedi diye sanırım
momtobe__ deletedmom43191 ben henüz o asamalarda degilim Elif hanıma randevum var 21inde yeni gebeyim
ttazeannee momtobe__ bilemiyorum sormanız lazım zaten odalar iki kişilik yandaki hastayı da rahatsız etmeden yapmak lazım ne yapılacaksa ama bunu doğum katındaki hemşirelere bir sorun
deletedmom43191 momtobe__ ben başkasına yazmıştım yorumu zaten canım 😊😊 hmm anladım bende halime hanımın hastasiyim
busekup deletedmom43191 bende devlette doğum yapıcam 1 ay içinde elif hanım doktorum sanırım sizin de aynı 🤗 sezeryan olacak gibi bebek iri demişti en son 36. haftadayım doğumdan sonra eşim yanımda kalamıyormuş sanırım odalar 2 kişilik diye illaki odada kadın istiyorlarmış doğru mu
deletedmom43191 busekup ben halime hanımın gebesiyim kaç kilo sizinki 🤔 eşin evet yanına gelemez ziyaret saatinde gelebiliyor sadece yanına evet odalar 2 kişilik kadın şart
busekup deletedmom43191 en son 32. haftada gitmiştim 2800 dü şuan 35+4 üm yarın nst için gidicem sence yarın gün verebilir mi sezeryan için daha erken alıyolarmış sanırım ilk doğumum bilgim yok tüh ya eşimin yanımda olmasını isterdim ziyaret saatleri de kısadır 🥲
deletedmom43191 busekup bilmiyorum benim bebekte kilolu ama doktor sezaryenden bahsetmedi ben haftaya cuma günü gidip suni ile doğum yapicam inşallah
deletedmom43191 busekup 1 saat diye hatırlıyorum ziyaret saatini 2023 senesinde doğum yapmıştım unuttum açıkçası