Hgergy öncelikle çok geçmiş olsun genelde 12 gün sonra çıkar diyorlar ama tam bilmiyorum ya ama benim bat 17 bugün erken gebelik testi yaptım çok silik bir. Çizgi var gibi yarın sabah tekrar yapcam inşallah hayal değildir 🤣Rabbim isteyen herkese nasip etsin tabi inşallah