-Anneoluyorum- Kızlar ne yersem yiyeyim midem yanıyor gaviscon renni duo hiç bişey geçirmedi , şaşırdım artık ağlıcam😞 yemek yemekten korkar oldum , tamam gebelikten önce de mide sorunum vardı ama hiç böyle her gün değildi , özellikle gece daha beterliyorum 😞😞
blackeagle -Anneoluyorum- ayy aynı ben yemek yiyip ardından gaviscon içmekten bıktım artık özellikle yatınca daha beter Yemek yedikten sonra en az 1-2 saat yatmayın o daha beter ediyo ben sade soda ile rahatlıyorum bide dolaptan süt içiyorum serin iyi geliyor
Lunapark -Anneoluyorum- buradan biri önermişti havuç iyi geliyor diye ben de yemeye başladım sanırım bana iyi geldi.denemekte fayda var umarım size de iyi gelir 🌸
-Anneoluyorum- blackeagle valla şaşırdım inan ki Mide yanmasına ek bogazda balgam oluyor , dr reflüden oluyor diyor oda ayrı çile 🥹
-Anneoluyorum- blackeagle ay geçmezse yandık gerçekten böyle bir ihtimali düşünmek bile istemiyorum 😞 ama gebelik sonrası en azından etkili ilaçlar kullanılır , gebelikte sınırlı maalesef
Lunapark blackeagle ilk gebeliğimde bebeğim doğar doğmaz geçmişti,anında 🥲gebelik reflüsğydü yani.hiç geçmeyecek kalıcı bşrsey sanıyordum o kadar kötüydü yani,çok şükğr geçiyormuş benim tecrübeme göre 🥹
Lunapark -Anneoluyorum- ilk gebeliğimde bebeğim doğar doğmaz geçmişti,anında 🥲gebelik reflüsğydü yani.hiç geçmeyecek kalıcı bşrsey sanıyordum o kadar kötüydü yani,çok şükğr geçiyormuş benim tecrübeme göre 🥹
Limse -Anneoluyorum- dolapta salatalık olsun hep soğuk soğuk onu yiyin. Bende de bazen aşırı mide yabması oluyo çok iyi geliyo
Elftmnr_01 Çiğ badem ve elma yemenizi tavsiye ederim bana iyi geldi 3. aydan sonra başladı mide yanması çiğ badem ve elma ile geçiriyorum çok şükür
Hilallly -Anneoluyorum- gavisconun şurubunu mu kullanıyorsunuz ağızda eriyen tablet daha çok etki ediyor bana
-Anneoluyorum- Hilallly gavisconun şurubunu içtim dr a dedim bana fayda etmedi bu o zaman bana renni duo yazdı şurup şimdi onu içiyorum günde 3 defa